Logo

Wanneer zet je ons in?

Wij krijgen regelmatig de vraag "wanneer zet ik Groenstra in?" Op deze pagina kun je de antwoorden vinden. Goed om te weten is dat wij ons volledig focussen op leisure bedrijven. Dit zijn dagattracties, horeca, vakantieparken en verhuurbedrijven. Dus als het bijvoorbeeld over citymarketing gaat, kunnen wij daar ook bij helpen. Simpel gezegd, alles wat valt onder vrijetijdsbesteding.


Groenstra heeft 3 pijlers die in nauw verband met elkaar staan.

Een paar voorbeelden

Wij leggen het je graag uit!

Klik op de tab's voor extra uitleg wanneer je ons kan inzetten. Vragen? Dan staan wij uiteraard voor je klaar!


Wij helpen leisure bedrijven bij hun strategie. Dat kan gaan over het maken van groeiplannen, uitbreidingen of het vernieuwen van het concept. Vanuit een strategische aanpak geven wij advies en helpen de plannen concreet te maken.


Voorbeeld: Vakantiepark X wil zijn concept vernieuwen en zo meer gasten aantrekken. Wij gaan dan eerst kijken wie jullie gasten nu zijn en hoe ze bij jullie terechtkomen. Daarna houden wij samen met jullie een strategische sessie over jullie wensen. Hier koppelen wij data vanuit de markt aan vast en beginnen met een conceptstrategie. Daarna maken wij een profiel van jullie "nieuwe" gasten en hoe jullie deze kunnen bereiken, en welke aanpassingen erbij deze doelgroep horen.


Ook tijdens de uitvoering van de strategie kunnen wij jullie stap voor stap helpen, van projectmanagement tot aan bijsturing. Wij geloven echt in de kracht van het samen doen en laten jullie pas los wanneer jullie dat willen!

Marketing, zorgen dat je gezien gaat worden! Ons team helpt jullie met het ontwikkelen van een marketingplan en kan jullie concreet helpen met de uitvoering. Denk dan aan vormgeving, het ontwikkelen van campagnes, fotografie, online campagnes. Wij zijn een all-round bureau dat zich 100% heeft gespecialiseerd in leisure marketing. Wij doen veel van deze werkzaamheden in eigen huis en vliegen zo nu en dan een specialist in, zoals bijvoorbeeld fotografie.


Kortom, een aanspreekpunt voor al je marketing. In ons systeem Trello kun je 24/7 meekijken in de werkzaamheden en de resultaten inzien. Transparant (en super leerzaam).

Een woord dat je misschien nog niet zo vaak hebt gehoord. Als je het hebt over imagineering, dan gaat het over het ontwikkelen van een beleving. Zorgen dat het gevoel overeenkomt met de verwachting en dat je gasten zich echt even in een andere wereld bevinden.


Een voorbeeld is bijvoorbeeld Disneyland Paris. Wanneer je daar binnenstapt, begeef je je echt in een andere wereld. Een concept tot leven brengen.


Wij helpen je met het ontwikkelen van een concept, de creatieve vormgeving van dit concept en het zorgen dat dit concept ook echt tot leven komt. Dit kan in grote vormen zijn, zoals het ontwikkelen van een restaurantconcept en de thematisering in dit restaurant, maar kan ook op kleine schaal zijn, zoals het ontwerpen van personeelskleding. Wij zijn echt conceptspecialisten en helpen jullie graag om jullie gasten even in een andere wereld te brengen.



  • Sands of Time

    Stark beauty of desolate dunes
    Button
  • Beyond Boundaries

    Visual odyssey across continents
    Button
  • Nature's Symphony

    Breathtaking colors of our planet
    Button
  • Specialist in leisure

    Groenstra is gespecialiseerd in leisure, oftewel in marketing, advies en imagineering voor de vrijetijdssector. Wij geloven dat focus bijdraagt aan het leveren van de beste kwaliteit.

    Ontdek ons bedrijf

    Onze missie!

    Onze missie is leisurebedrijven te helpen een stap vooruit te zetten. Wij zijn een kleinschalig bureau dat sinds de oprichting een familiebedrijf is. Samen vooruitgaan op de lange termijn vormt de basis van onze samenwerkingen. We doen wat we zeggen en komen onze beloften na

    Samenwerken?

    Raad van advies

    Wil jij regelmatig met iemand sparren? Dan is een Raad van Advies wellicht een goede optie. Gertjan is een ervaren adviseur met meer dan 10 jaar ervaring in marketing en heeft veel kennis van leisure, innovatie en het ontwikkelen van concepten. Benieuwd wat een Raad van Advies voor jullie kan betekenen? Wij leggen het je graag uit.

    Meer informatie
    Share by: